.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عدم حمايت ائتلاف فراگير اصولگرايان از احمدي‌نژاد

«علي دوراني» دبير ائتلاف فراگير اصولگرايان اعلام کرد اين تشکل مطمئناً از احمدي نژاد حمايت نخواهد کرد.

اين فعال سياسي به ايلنا گفت؛ «در صورت عدم حضور کانديداي مطلوب ما در عرصه انتخابات ،احتمال اتخاذ استراتژي سکوت يا حمايت از ميرحسين موسوي وجود دارد.»

وي با بيان اينکه بايد فرد مناسبي از سوي ائتلاف فراگير اصولگرايان کانديدا شود تا بتواند با احمدي نژاد رقابت کند، گفت؛ شرايط به گونه يي است که بايد فرد مناسبي از سوي ما معرفي شود تا توان رقابت با احمدي نژاد را داشته باشد.

دبيرکل آبادگران جهادي در پاسخ به سوالي مبني بر عدم کانديداتوري قاليباف که گزينه مطلوب ائتلاف فراگير اصولگرايان به شمار مي رفت، اظهار داشت؛ اصولگرايان منتقد دولت همچنان اميدوار به حضور کانديداهاي مورد نظر که پيشتر در سبد آراي ما بودند هستند و رايزني هاي گسترده يي هم با اين افراد جهت فعال بودن در عرصه انتخاباتي انجام مي دهند.

وي تاکيد کرد؛ اميدواريم شرايط به گونه يي نشود که دستمان در پوست گردو بماند. دوراني همچنين با اشاره به حضور ميرحسين موسوي و احتمال حمايت اصولگرايان منتقد دولت از وي گفت؛ احتمال حمايت بخشي از اصولگرايان منتقد دولت از ميرحسين موسوي وجود دارد ولي اگر ميرحسين بخواهد خود را در حلقه اصلاح طلبان محدود کند و با برخي افراد ساختارشکن همکاري کند مطمئناً نبايد اميدي به حمايت اصولگرايان داشته باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.